SPOILERY | Przygody ciąg dalszy!
Hej, hej!
Zapewne pamiętacie ostatnie iście cudowne zadania fabularne, których wątkiem głównym były ziemniaki. Już dziś dostaliśmy ich kontynuację! Dajecie wiarę, że minęły dopiero dwa tygodnie?
Zadania rozpoczynają się w miejscu, w którym ostatnim razem się zakończyły, mianowicie w Skarbcu Kamieniarza. Tam przywita nas Conrad z radosną wiadomością o oficjalnym zakończeniu prac nad tworzeniem idealnego zwrotnika.
Jednakże, nie wszystko idzie gładko i zgodnie z przewidywaniami. Gdy tylko przekroczymy progi wyjścia ze Skarbca, dociera do nas szokujący fakt – koń, na którym przyjechaliśmy na miejsce, znika z naszego pola widzenia. Zostawia jednak za sobą ślady kopyt, podążając za którymi postać wyrusza na misję poszukiwawczą.
Podczas spaceru wśród mroźnego lasu napotykamy się na kolejne zaskoczenie, tym razem jako Sabine – czerwonego Jeźdźca Mroku, który wciąż uparcie próbuje nas schwytać. Doprowadzając naszą postać do zdenerwowania wykorzystuje okazję do próby schwytania nas swoją niekczemną mocą.
Na ratunek przybywa jednak nasz dzielny koń! Rozpoczyna się szaleńczy wyścig na jego grzbiecie będący jednocześnie ucieczką przed ciemną masą.
W finalnym momencie, w którym Sabine już pochwyciła nas w swoje niegodziwe ręce, pojawiają się nasze bohaterskie przyjaciółki z grona Jeźdźców Duszy, które skutecznie odpędzają wysłanniczkę Dark Core.
Razem z tą dwójką wracamy do Evergrey'a, który czeka przed portalem. Za pomocą tej magicznej mocy bez zbędnego biegania po mapie zmieniamy swoje położenie z Doliny Ukrytych Dinozaurów na północną Eponę.
Tym razem naszym celem nie staje się Kotlina Strażników, a obóz dziewcząt położony niedaleko tego fascynującego miejsca. Podczas przyjemnego odpoczynku, za prośbą naszej postaci temat schodzi na zaginioną Annę. Każda dziewczyna ochoczo wypowiada się na jej temat. Dowiedzieć się wtedy możemy interesujących rzeczy na temat relacji Anny z resztą Jeźdźców Dusz:
• Linda z początku nie przepadała za dziewczyną, które dawała wrażenie bycia egoistyczną bogaczką. W gimnazjum czarnowłosa udzielała jej korepetycji. Z początku były one oszustwem zaaranżowanym przez rodziców jasnowłosej nastolatki, jednak ich córka wytłumaczyła Lindzie zajście i dowiodła swojej uczciwości, zyskując jednocześnie przyjacielską sympatię Lindy.
• Lisa mając trudności w pogodzeniu ze sobą szkoły, muzyki, jazdy konnej i obowiązków Kręgu Gwiazdy, zaczęła przygrywać na gitarze w niedużej kawiarni nieopodal Jarlaheim, gdzie chętnie wysłuchiwały ją Alex i Linda. Anne nigdy nie mogła pojawić się na jej kameralnych występach ze względu na nieduże zasoby wolnego czasu, Kiedy kawiarnia została zamknięta, Anne uratowała lokal i sprowadziła publiczność, przed którą Lisa mogła dać niewielki koncert.
• Alex z początku opisuje swoje relacje z Anną jako dość chłodne ze względu na spokojny charakter dziewczyny, która często zakazywała jej ekstremalnych rzeczy. Przyznaje się, że była zazdrosna o blondwłosą, gdyż ta miała wszystko, o czym ona mogła tylko marzyć – ponadprzeciętną uwagę Elizabeth, Frippa, jak też rzeczy materialne. Jej odczucia zmieniły się, gdy w akcie obrony swojego nękanego brata prawie pozbawiła życia pewnego nastolatka. Młodzieniec odzyskał życie właśnie dzięki Anne. Od tamtej pory Alex żałuje swojego nastawienia i wyznaje, że bardzo tęskni za przyjaciółką.
Nostalgiczne spotkanie kończy się piosenką Lisy, w której słowa dopełniła akompaniamentem dźwięku gitary.
Na tym również kończą się zadania.
⭐
Zadania rozpoczynają się w miejscu, w którym ostatnim razem się zakończyły, mianowicie w Skarbcu Kamieniarza. Tam przywita nas Conrad z radosną wiadomością o oficjalnym zakończeniu prac nad tworzeniem idealnego zwrotnika.
Podczas spaceru wśród mroźnego lasu napotykamy się na kolejne zaskoczenie, tym razem jako Sabine – czerwonego Jeźdźca Mroku, który wciąż uparcie próbuje nas schwytać. Doprowadzając naszą postać do zdenerwowania wykorzystuje okazję do próby schwytania nas swoją niekczemną mocą.
Na ratunek przybywa jednak nasz dzielny koń! Rozpoczyna się szaleńczy wyścig na jego grzbiecie będący jednocześnie ucieczką przed ciemną masą.
W finalnym momencie, w którym Sabine już pochwyciła nas w swoje niegodziwe ręce, pojawiają się nasze bohaterskie przyjaciółki z grona Jeźdźców Duszy, które skutecznie odpędzają wysłanniczkę Dark Core.
Razem z tą dwójką wracamy do Evergrey'a, który czeka przed portalem. Za pomocą tej magicznej mocy bez zbędnego biegania po mapie zmieniamy swoje położenie z Doliny Ukrytych Dinozaurów na północną Eponę.
Tym razem naszym celem nie staje się Kotlina Strażników, a obóz dziewcząt położony niedaleko tego fascynującego miejsca. Podczas przyjemnego odpoczynku, za prośbą naszej postaci temat schodzi na zaginioną Annę. Każda dziewczyna ochoczo wypowiada się na jej temat. Dowiedzieć się wtedy możemy interesujących rzeczy na temat relacji Anny z resztą Jeźdźców Dusz:
• Linda z początku nie przepadała za dziewczyną, które dawała wrażenie bycia egoistyczną bogaczką. W gimnazjum czarnowłosa udzielała jej korepetycji. Z początku były one oszustwem zaaranżowanym przez rodziców jasnowłosej nastolatki, jednak ich córka wytłumaczyła Lindzie zajście i dowiodła swojej uczciwości, zyskując jednocześnie przyjacielską sympatię Lindy.
• Lisa mając trudności w pogodzeniu ze sobą szkoły, muzyki, jazdy konnej i obowiązków Kręgu Gwiazdy, zaczęła przygrywać na gitarze w niedużej kawiarni nieopodal Jarlaheim, gdzie chętnie wysłuchiwały ją Alex i Linda. Anne nigdy nie mogła pojawić się na jej kameralnych występach ze względu na nieduże zasoby wolnego czasu, Kiedy kawiarnia została zamknięta, Anne uratowała lokal i sprowadziła publiczność, przed którą Lisa mogła dać niewielki koncert.
• Alex z początku opisuje swoje relacje z Anną jako dość chłodne ze względu na spokojny charakter dziewczyny, która często zakazywała jej ekstremalnych rzeczy. Przyznaje się, że była zazdrosna o blondwłosą, gdyż ta miała wszystko, o czym ona mogła tylko marzyć – ponadprzeciętną uwagę Elizabeth, Frippa, jak też rzeczy materialne. Jej odczucia zmieniły się, gdy w akcie obrony swojego nękanego brata prawie pozbawiła życia pewnego nastolatka. Młodzieniec odzyskał życie właśnie dzięki Anne. Od tamtej pory Alex żałuje swojego nastawienia i wyznaje, że bardzo tęskni za przyjaciółką.
Nostalgiczne spotkanie kończy się piosenką Lisy, w której słowa dopełniła akompaniamentem dźwięku gitary.
Na tym również kończą się zadania.
⭐
Szwaczka Farrah nadal znajduje się w Valedale! W tym tygodniu w jej sklepiku możemy ujrzeć kolejną nowość w postaci sprzętu dla konia specjalnie dopasowanego do żółtego stroju dla postaci sprzed dwóch tygodni.
⭐
Targ Koni w tym tygodniu został rozstawiony w Dolinie Złotych Wzgórz, na swoim stałym miejscu w granicach Zachodniego Przylądka. Nie zapomnijcie o zrobieniu zadań, o ile tylko możecie – w końcu, dodatkowych szylingów i PD nigdy nie za wiele!
⭐
To tyle na dzisiaj.
Ta część najnowszych zadań z fabuły głównej podoba mi się o wiele bardziej, niż poprzednia. Zdecydowanie ma cieplejszy klimat i ciekawsze, całkowicie niespodziewane zwroty akcji.
Animacje postaci zostały cudownie dopracowane. Pościg z Sabiną był fenomenalny, jej mroczne czary wyglądały świetnie. Niebywale urzekł mnie końcowy pokaz Lisy i to, w jaki sposób została przedstawiona cała ta cutscenka, ze szczególnym uwzględnieniem gry czerwonowłosej na gitarze.
A Wy mieliście już okazję do przejścia najnowszych misji? Koniecznie podzielcie się wrażeniami w komentarzu!
Do zobaczenia w internetach,
~Zoe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz